NanaKhrl
Bonjour.


Diary About Links

dados



online:
of:
Owner: Nana
Age: 30
Thanks


Follow | Dashboard


Status.

Tidur.

Credits.


Re-Edit by : Razanna Hanim
Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Ainabillah
The pictures by : WeHeartit
Background by : 7th Disoder|Google
Cursor by : Ayem Rawi

Best view with Google Chrome


Bestfriend came to stranger.

Well this is my second post for today. Hyperactive so yeah? Apa apa pun. Hai. ((I did it again. Starting my post with my boring-opening))

As I said in my first post, I'm not in a good mood. Lets guess why? You're wasting your time lol. Just small matter. Aku okay je tadi. Tapi yalah.. Prinsip aku. Didnt like people called me sayang that easy. Kan aku dah kata, hal kecik je! And percayalah, once they called me with that thingy, so we're done. Aku jadi malas nak berborak dgn dia. Wait. This is for boys. Not girls. If girls, I didnt mind. Its normal but if boys did it, arghh awkward!

Moved to friends' topic. Well. Aku emmm yalah.. Ada masalah dengan bestfriends sendiri aippp ex. 3 kali aku mengalah dengan bestfriend sendiri. Hmm. Bukan nak mengungkit even I did. Okay.. Mari mulakan cerita..

Bestfriend 1;

We're known each other around 11 years. Nombor yang kecil, tapi besar bagi aku. Sebelas tahun aku kawan dengan dia. So maknanya dia lah bahagia aku dia lah sedih aku. Dengan dia aku luahkan masalah aku. Tapi tu dulu. Even dia masuk asrama, tu tak halang aku untuk rapat dengan dia. Dia dah macam kakak aku. Protect aku segala. So at that time I realized maybe she is my best ever friend. An amazing friend. Sampai ke tahun sebelas. Aku perasan dia dah berubah sejak dia pindah sekolah. Apa yang aku risaukan itulah terjadi. Dia ada bestfriend baru. I assume that her new bestfriend lebih memahami dia daripada aku. Aku terasa hati. One day, aku tengok kad birthday yg dia pernah bagi. Dia kata no one will ever replaced me in her heart. Tears fell down. I did. Aku terasa hati sampai tak wish birthday dia langsung. And now, bila orang cakap pasal dia, aku cuma kata entah. When they asked me why, I just smile. Its nothing else I can do except smile cause I dont know how to tell them what was happened. Akhirnya aku biarkan hal ni tergantung tanpa berminat nak pulihkan keadaan sebab aku dah tawar hati!

Bestfriend 2;

Aku kenal dia since form 1 kalau tak silap. Its quite a long time sebab dia lelaki pertama jadi bestfriend aku at that time. Tapi aku tersilap langkah. I've hurted him, I've hurted myself too by hurting him. I chose my ex over him. Aku sanggup menangkan orang yg konon aku sayang sangat daripada bestfriend aku sendiri. Sejak dari tu, dia terasa hati and try not to keep in touch dgn aku. At first rasa biasa je but akhirnya... if you know what I mean. Aku ambil keputusan untuk diamkan diri. Entah. Since then, aku taknak ada bf sebab aku taknak hilang bestfriend. Itu salah satu daripada sebab kenapa aku single until now. Huhu. Whatever it is, kitorang still contact macam biasa tapi tak sekerap dulu.

Bestfriend 3;

He is not really-my-bestfriend. Tapi aku rapat dengan dia. Yes, aku hampir tersilap langkah dengan suka bestfriend aku sendiri but prinsip hidup, will never fall in love with bestfriend or leave. Thats all. Tapi dia pernah minta couple. Aku tak terima. Tapi aku tak straight to the point, aku kaburkan dia dengan kata bagi masa. Its hard to face it. Aku tak dapat terima kenyataan yg dia minta couple sebab aku pernah bagitau dia prinsip aku. Dah suka takkan nak halang. Hmm. Akhirnya dia marah aku even aku tak buat silap. Dia tuduh aku bukan bukan and aku pun panas ah. Gaduh. Dia belah. Dia kutuk. And did what haters should do. After 3 months aku move on daripada semua masalah ni, he came back and asked for an apologize. Aku dengan murah hatinya maafkan tapi aku tak berapa setuju bila dia kata nak jadi bestfriend aku. oh no man. Tapi aku cuma kata ok walaupun hati tak rela. Nak jaga hati punya pasal. Oh tak nostalgia langsung untuk dijadikan novel.

Thats it. Now, siapa nak jadi bestfriend aku, buat masa ni aku tak berminat nak bagi borang pendaftaran. Aku cuma akan anggap korang kawan baik aku je. Hm. Apa apa pun thank you sebab pernah jadi bestfriend huhuhu and I miss them especially my second bestfriend! Yes, mesti ingat aku rindu bestfriend pertama kan? Ya, I do. Tapi not much as I miss the second one.

Cukup sampai sini. Taknak cerita lebih lebih walaupun aku rasa dah lebih sangat dah ni. So night. Fellas.

P/s: still in a bad mood so behave yourself and lets sleep.